21lipca2023 r. Burmistrz Białego Boru ogłasza komunikat dotyczący publikacji oferty realizacji zadania publicznego w trybie art. 19a ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Nr oferty:2/23
Rodzaj zadania publicznego:
Wspieranie i upowszechnianie kultury fizycznej.
Tytuł zadania publicznego: „Stworzenie warunków do rozwoju sportu – dofinansowanie zakupu silnika motorowodnego”.
Nazwa oferenta: Ludowy Klub Kajakowy "Hubertus" Biały Bór
Termin realizacji zadania publicznego: 01.08.2023 r. - 31.10.2023r.
Wnioskowana kwota dofinansowania: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy00/100 złotych)
Wszelkie uwagi dotyczące zamieszczonej oferty należy kierować na adres poczty e-mail: programypomocowe@bialybor.com.pl lub złożyć w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Białym Borze, ul. Słupska 10, 78-425 Biały Bór w terminie do 28 lipca 2023 r. (liczy się data wpływu do Urzędu).
Do pobrania:
- złożona oferta realizacji zadania publicznego